01.05.2012
Компанія LG випустила новий телевізор під назвою “ULTIMATE DISPLAY” з неймовірною, майже реалістичною якістю зображення. Крім того, його екран значно тонший у порівнянні з тими пропозиціями, які існують на ринку сьогодні.
Для проведення рекламної кампанії LG оголосила конкурс на виготовлення рекламного ролику, суть якого – передати, як “The Ultimate DISPLAY” може змінити звичайний перегляд телевізора.
У запропонованому ролику Divaki production вирішила стерти кордони між глядачем та тим, що відбувається по той бік екрану.
Ролик LG
“THE ULTIMATE DISPLAY”
Вам також буде цікаво
29.07.2022
5 страхів клієнта під час війни
Страхи клієнта під час війни. Настав час, коли люди почали зауважувати свої потреби. Ви готові замовити відео. Але помічаєте, що вас щось ляка...
Читати Далі
24.02.2022
Ми працюємо, незважаючи на війну
24 лютого російський агресор розбудив нас о 5 ранку — перші вибухи пролунали у всій Україні. Росія бомбардує міста нашої країни…
Читати Далі
25.12.2020
Вітаємо з Різдвом та Новим 2021 роком!
Цей рік минає. Він був нелегким, але навчив нас бути витривалими та знаходити неординарні рішення для подолання будь-яких викликів.
Сподіва...
Читати Далі