Режисер продакшн-студії щось активно малював на клаптику паперу. Кружечки, рисочки й ще якісь хвильки.
— Ось тут буде сидіти головна героїня й пити коктейль. А позаду — танцює молодь.
Він закінчив свої каляки-маляки й ще раз запитав колег:
— Тепер розумієте, як ми знімемо цей кадр?
Свій перший начерк сторіборду ми рідко показуємо Замовникам. Він створюється в дуже мінімалістичному стилі й ці рисочки, кружечки та хвильки зможуть розшифрувати тільки фахівці знімально групи Диваки продакшн: розташування героїв, крупність, ракурс, вигляд локації.
Сторіборд (storyboard) — це розкадрування (розкадровка) майбутнього ролика, зображення сюжету за допомогою послідовності ключових кадрів.
Ключові кадри — це кадри, які відображають зміну плану або дії. Усі інші кадри між ними називаються проміжними.
Ретельно розроблений сторіборд є робочою схемою майбутнього відео ролика і пропонує різні схеми, навіть малюнки та креслення, із зображенням кадрів, місця, руху камери, а також вказівки щодо звуку (шуми, музика, голос за кадром, діалоги і т. ін.).
Такий вигляд сценарію допомагає побачити загальну картину всієї історії й максимально врахувати деталі кожному з учасників знімальної групи.