Рекламний ролик – це короткий і захоплюючий відеоролик, орієнтований на бренд. Його головна мета – привернути увагу потенційних покупців та ініціювати продаж товару чи послуги. Хороший рекламний ролик викликає потрібні асоціації, які пов’язують емоції користувачів з компанією чи продуктом.
Рекламні ролики можуть бути ігровими чи анімаційними.
Постановний (ігровий) – це рекламний ролик, який знімається з акторами і режисером за оригінальним сценарієм. Це найскладніший та найдорожчий вид рекламних роликів. Над ним працює велика команда.
Анімаційний – це рекламний ролик, зроблений за допомогою 2D, 3D графіки чи персонажної анімації. Для цього ролика дизайнери розробляють об’єкти чи персонажів, які згодом анімуються (рухаються в кадрі).
Рекламний ролик Ви можете транслювати на телебаченні, в Інтернеті, на зовнішніх екранах.