Якщо Ви зможете привернути увагу хоча б незначної частини цих 130 млн. відвідувачів YouTube, то отримаєте величезну віддачу за кожен вкладений у маркетинг долар.
Фактично розкрутка бізнесу через відеосервіси стала одним з найефективніших засобів онлайн маркетингу. І якщо у Вашому бізнесі є онлайн компонент, Вам просто необхідно просувати його за допомогою відео роликів.
Люди люблять дивитися відео. Середній споживач швидше подивиться рекламу, ніж прочитає текстове повідомлення.
У 2014 році за допомогою відеомаркетингу компанії в країнах Європи та Америки збільшили продаж на 174%
В 2015 рік - 57% власників смартфонів в Україні регулярно переглядають відео.
Покупці 60% часу витрачають на перегляд відео про продукт, а не на прочитання інструкцій чи його характеристик.
52% покупців після перегляду відео стають впевненішими, 44% - діють.
57% глядачів онлайн-відео репостять знайдені в інеті відео ролики.
130 мільйонів відвідувачів. Просто так
Наше суспільство швидкими темпами перетворюється із читачів на глядачів.
Найяскравішим доказом цьому є YouTube – один з найбільш рейтингових сайтів. В середньому на цьому сайті зависають більше 130 млн. відвідувачів на місяць. А серед них є й Ваші потенційні клієнти.
Якщо Ви зможете привернути увагу хоча б незначної частини цих 130 млн. відвідувачів YouTube, то отримаєте величезну віддачу за кожен вкладений у маркетинг долар.
Фактично розкрутка бізнесу через відеосервіси стала одним з найефективніших засобів онлайн маркетингу. І якщо у Вашому бізнесі є онлайн компонент, Вам просто необхідно просувати його за допомогою відео роликів.
Розкрутка через відео
Сторінки з відео мають в 50 разів більше шансів потрапити в ТОП-10 пошукової видачі порівняно з текстовою сторінкою.
Відео на сайті збільшує конверсію. Наприклад, покупець хоче придбати міксер. При пошуку в Інтернеті кілька сайтів пропонують однакову модель. Де покупець придбає товар? Там, де є відео. Відеоролики допомагають прийняти рішення про покупку, тому що наочно демонструють товар, забезпечуючи його «віртуальне споживання».
Сайт з більшою конверсією, ніж сайти конкурентів, більш релевантний у запитах користувачів. А отже розташується вище при пошуковій видачі.
Крім того, перегляд відео забезпечить довший час перебування відвідувача на Вашому сайті.
Сайти з відеороликами доступніше розповідають про товар і краще запам’ятовуються. Тому мають більше шансів на те, що відвідувач повернеться саме сюди. Чим більше повернень на сайт, тим вищі позиції займатиме цей ресурс в пошуковій видачі.
У будь-якому разі, наявність медійного контенту на сторінці сайту значно допомагає SEO. Проте варто підкреслити, що відео на сайті повинно відповідати таким вимогам:
- відповідати тематиці сайту;
- бути корисним та цікавим для користувача;
- приємним для перегляду.
Тому подбайте про хорошу якість відеороликів. Адже вони багато розкажуть не тільки про товар, але й про рівень Вашої компанії.
Крім того, є безліч способів зекономити на виготовленні відеоконтенту. Про це розповімо далі.