Що таке накопичувальне страхування життя? Як захистити свою сім’ю та забезпечити її фінансову стабільність? Яка статистика ризиків? Відповіді – у пізнавальному ролику СК “Юпітер” нашого виробництва.
“Диваки продакшн” вдалося розказати про невеселу статистику в оптимістичному мультику СК “Юпітер”. Для презентації послуги страхування ми використали стиль візуалізації “мальований ролик”.
Мальоване відео, або Doodle відео, – це відео з рукою, яка малює. Інформація передається в малюнках завдяки певній історії, тексту і графічним елементам. У мальованому відео існує кілька різних технік подачі картинок. Рука може їх малювати маркером або ж вибудовувати загальну картинку з окремих елементів – наче аплікацію. Таку подачу ми й використали у ролику СК “Юпітер” “Накопичувальне страхування життя”.
Мальовані ролики сьогодні вважають одним з найкращих рішень інтернет-реклами. Глядач не може відвести погляду від ролика і додивляється його до кінця. Такий елемент реклами, без сумніву, продає!
До речі, це вже другий ролик для СК “Юпітер”, який ми зробили у стилістиці “мальованого ролику”. Перший (2014 року) розповідав про те, як програми накопичувального страхування життя допоможуть створити додаткову пенсію. Скільки можна накопичити, відкладаючи всього 1, 2, 3, 4, 5 гривень в день?
Мальоване відео дасть можливість вашим потенційним клієнтам і партнерам по-новому подивитись на вас, вашу бізнес-пропозицію, а також на товари і послуги, які ви продаєте.
Такий ролик можна використовувати не тільки як ролик-продавець, але і як навчальний посібник чи презентацію на виставках.