КЛІЄНТ
ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА – надійний і довірений постачальник понад 200 видів харчових і фармацевтичних інгредієнтів, субстанцій і товарів для В2В ринку в Україні та СНД.
ЗАВДАННЯ
Компанія “Феліцата Україна” прийняла рішення створити рекламний ролик про дієтичну добавку власного виробництва “Мідофенак”.
Основне завдання – презентація продукту як новинки на ринку. У короткому ролику потрібно було розказати, як діє добавка та підвищити лояльність до продукту в аптекарів.
Ролик планували використовувати на Youtube і на ТБ.
Стиль: ігрове відео з акторами.
Тривалість: 15 сек.
Цільова аудиторія: 35+
РЕАЛІЗАЦІЯ
Препродакшн
Важливо було за 15 секунд розказати про продукт, його дію, зобразити упаковку і загалом залишити позитивні враження від продукту.
Щоб показати силу препарату, ми запропонували кілька сюжетів на вибір. Кожен із них розповідав успішну історію або побутові ситуації, в яких люди за 50 продовжують вести активний спосіб життя завдяки Мідофенаку.
Історія “Найкращий дідусь”, яку обрали Замовники, – це про тих дідусів та бабусь, які на одній хвилі з онуками. А 15-секундний ролик – найкращий формат, який дозволяє пережити цю динаміку в стислому хронометражі.
Подача. Динаміка і Комфорт.
15-секундний ролик диктував свою подачу. Короткі сцени з динамічними кадрами ми запропонували реалізувати “рухомими камерами”, які ніби повторюють рух і динаміку головних героїв.
Також важливо було показати атмосферу, емоцію, азарт, який охоплює головних героїв. Що для дідуся активний рух? Це вміння проводити весело час з онуками, приносити комусь радість, бути активним і ПОТРІБНИМ.
Ці всі відчуття дає Мідофенак, забезпечуючи активність суглобів і комфорт.
Комфорт ми вирішили передати “домашністю”. Затишна кухня, тапочки, мука злітає і чарівним пилом сідає на золотисте волосся “мімішної” дівчинки.
Кастинг. Локація. Аніматик.
Ми провели кастинг акторів. І підібрали ідеальну локацію.
Для зйомки пошили на замовлення два фартушки в кольорі бренда – для дідуся та онуки.
Щоб не проґавити нічого на зйомці, зробили “студійний аніматик” і змонтували чорнову версію ролика. Це допомогло нам вловити динаміку камери і рухів акторів, які повинні були ідеально лягти в такий обмежений часом ролик. Тут кожна секунда, кожен кадр – на вагу золота.
Зйомка
Ця активна парочка, Євген Муравйов і Ніколь, зробила наш день на зйомці ?. Вони бігали, танцювали, перекидались, дуріли, співали, сміялись, кидались мукою і просто професійно грали в кадрі.
День видався похмурим і це дозволило не налягати на відтінювачі в локації з величезним вікном. Ідеальне світло ми забезпечили освітлювальним обладнанням.
Чітко за КПП (календарно-постановним планом) ми зняли всі сцени і навіть зробили фотосесію з героями та рекламованим продуктом.
Зйомка була ідеальною. Локація, команда, актори – все, як завжди, найкраще.
Ретельна підготовка на препродакшні дозволили легко провести зйомку і надалі без зайвих питань змонтувати рекламний ролик.
Постпродакшн
Дикторська озвучка і динамічний трек. Монтаж за вже зробленим напередодні аніматиком. Корекція кольору. 3D графіка, яка наочно демонструвала дію продукту.
РЕЗУЛЬТАТ
Клієнт отримав рекламний ролик і фото для рекламних презентацій.
Ми раді, що наша робота сподобалася Замовникам і вже маємо задумки до нових рекламних роликів 😉