Коли почалася повномасштабна війна, мало хто побіг рятувати свій бізнес. Та минув день, тиждень, місяць… Настав час, коли люди почали зауважувати свої потреби. Комусь на часі послуга стоматолога чи доставка ліків, хтось хоче посидіти з друзями в ресторані, придбати подарунок чи порадитися зі спеціалістом у юридичних питаннях.
І тому ваші послуги чи товари мають бути видимими.

Для цього вже зараз потрібно запускати інформаційну активність. Нагадувати, що ви тут, поруч.
Розкажіть, як нова сукня підніме настрій у ці нелегкі часи. Як зрадіє бабуся, коли ви довезете їй онуків. Як зустріч у вашій затишній кав’ярні зарядить енергією.

І от, нарешті, ви готові замовити відео. Але помічаєте, що вас щось лякає.
Давайте подивимося цим страхам в очі і спробуємо розібратися, які з них реальні, а які – навіяні?

Страх Клієнта № 1

Замовляти відео в «непевні часи»
Чи буде мій відеоролик актуальний завтра?

Спочатку слід зрозуміти, для чого вам відео? Яке завдання воно має виконувати?

  • Розказати про специфічний товар чи послугу, які будуть актуальними тільки в цей конкретний тиждень, місяць?
  • Чи ви плануєте пропонувати його й після війни?

Якщо товар чи послуга створені для невеликого періоду, просто скажіть нам про це. І ми докладемо зусиль, щоби виготовити відеоролик якомога швидше. Не зволікайте, бо на кону кожен день, коли ваш специфічний товар чи послуга будуть актуальними. Чим швидше ви розкажете про себе у відео, тим більше клієнтів до вас прийде.

 Якщо ж ваші послуги й товар будуть актуальними й після війни, вас це взагалі не повинно лякати. Адже якісна реклама може приваблювати клієнта протягом тривалого часу.

Страх Клієнта № 2

Через інфляцію ціни можуть зрости

Вас турбує, чи не зросте ціна відеоролика, поки він буде готовий?

Насправді цей страх має турбувати тільки продакшн студію. Тому що, замовляючи ролик, ви підписуєте з нами Угоду, в якій ми з вами фіксуємо вартість виготовлення відео та терміни його виробництва. 

Навіть якщо завтра ціни стрибнуть вгору, згідно з Договором, ви не маєте доплачувати за ролик.

Про те, скільки може коштувати виготовлення вашого ролика, читайте у цій статті нашого блогу. 

Страх Клієнта № 3

Я можу не вкластися в бюджет

А ще вас може зупиняти одвічне питання: 

  • Чи вкладуся я в бюджет? А раптом грошей на виготовлення ролика не вистачить?

Багато підприємств зараз відновлюють свою роботу й часто про прибуток не йдеться. Але, замовляючи рекламу, ви прагнете збільшити кількість клієнтів і, відповідно, дохід компанії. Саме тому вам краще розпочати вже сьогодні.

Звичайно, продакшн-студія, у якої ви замовляєте відеоролик, не може працювати безкоштовно. Та якщо ви маєте обмежений бюджет або кошти надійдуть пізніше, ми можемо це обговорити. 

Давайте зустрінемося з вами й за філіжанкою кави щиро поговоримо про вартість вашого відео та його оплату. 

  • Що ми можемо зробити в цій ситуації? 
  • Як оптимізувати процес виготовлення, щоб вкластися в бюджет? 
  • Можливо, розбити платіж на кілька етапів? Чи підписати інші взаємовигідні умови співпраці? 

Не бійтеся спілкуватися з нами. Ми завжди йдемо назустріч нашим Замовникам.

Страх Клієнта № 4

Як не нарватися на дилетанта?

Через війну багато хто перепрофілювався, й ринок відеовиробництва сьогодні переповнений спеціалістами.

Часто страх натрапити на недобросовісного виконавця виникає у тих, хто вже мав негативний досвід співпраці з виробником відео, або чув про таке  від знайомих.

Як не помилитися з виконавцем, замовляючи відео під час війни?

  • Поцікавтесь, як працює підрядник?
  • Для кого він уже виконував подібні роботи?
  • Що говорять його клієнти про співпрацю?
  • Попросіть приклади робіт, щоби переконатися, що продакшн студія виготовляє якісні ролики.

Замовляючи відео в «Диваки продакшн», ви отримаєте детальну Комерційну пропозицію, з якої зможете дізнатись і про те, як ми бачимо виконання конкретного завдання, і про вартість та терміни, і про попередній досвід із прикладами подібних робіт. У цій пропозиції ви завжди знайдете рекомендації та відеовідгуки наших клієнтів.

Страх Клієнта № 5

Виконавці можуть затримати виготовлення ролика
через часті повітряні тривоги чи обстріли

Настав час поговорити про чисто воєнний страх.

Як вкластися в терміни, попри те, що міста України постійно обстрілюють рашисти?

  • Запитайте про це у виконавця.

Не бійтеся здатися надто вимогливим в умовах війни. Ми впевнені, кожна компанія сьогодні переглянула алгоритм роботи за форс-мажорних обставин.

Давайте ми розкажемо, як вирішує це питання наша продакшн-студія.

Ми працюємо в Києві і, справді, зважаємо на обставини непереборної сили.

Часто нам доводиться йти в укриття або працювати дистанційно. COVID-19 підготував нас до таких умов.

Через перерви на повітряні тривоги    ми перейшли на ненормований робочий день. Це означає, що тепер ми можемо працювати в неробочий час або у вихідні. А кому зараз легко?

Крім того, плануючи роботу над відео, ми завжди продумуємо, хто може підхопити роботу в разі непередбачених обставин, щоби процес не зупинявся.

Усе це ми враховуємо, обговорюючи з вами строки виробництва відео. І крайній термін зафіксований в Угоді. Відхиляючись від нього, ми ризикуємо не менше за вас.

Як показує досвід, навіть за умов війни, ми чітко дотримуємося встановлених термінів. Бо саме сьогодні вони можуть бути ще важливішими, ніж у мирний час.

Сподіваємося, ми розвіяли ваші найбільші страхи, які зупиняють вас замовляти відео.

Війна триває. Але вона не може поставити нас на паузу.  

                              

Не зупиняймося! Давайте творити разом ? ??!

02.08.2022
Як вносити правки?
Багатьом знайома ситуація, коли етап правок затягується надто довго і перетворюється на патову ситуацію: замовник не знає, що йому не подобаєт...
Читати Далі