КЛІЄНТ
DiXi Group — «мозковий центр», що здійснює дослідження та консультації у сфері енергетики на перетині політики, public relations, безпеки та інвестицій.
ЗАВДАННЯ
Наш постійний Замовник аналітичний центр DiXi Group звернулися до нас із завданням втілити анімаційний ролик, який повинен був у цікавій формі розповісти про успішний досвід DiXi Group: як вдалося вплинути на те, що закон про ІПВГ прийняли.
Стиль: персонажна анімація, інфографіка, інтерв’ю.
Тривалість: довгий (6 хв) і короткий (3 хв) ролики.
Мовні версії: українська, англійська.
Диктор: українська та англійська мови.
Субтитри: українські, англійські.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Препродакшн
У 2013 році Україна приєдналася до Ініціативи прозорості видобувних галузей. Це міжнародний стандарт, який вимагає від країни відкривати інформацію про видобувну галузь. В Україні цю ініціативу почали втілювати кілька громадських організацій. У першу чергу, — Міжнародний Фонд «Відродження» та Громадська організація «Діксі Груп». Минуло 5 років — і Закон про забезпечення прозорості у видобувних галузях, після кількох провалів у парламенті, було прийнято.
У листопаді 2019 р. президент підписав його.
Це був справді нелегкий шлях. Як вдалося прийняти цей Закон? Що зроблено, чому звітування компаній є важливим, і над чим необхідно працювати далі, аби процес впровадження ІПВГ не зупинявся? Про все це треба було доступно розказати в короткому ролику.
Обговорюючи перший сценарій, ми вирішили, що сюжет повинен базуватися на реальних історіях. Тому прийняли рішення записати інтерв’ю з безпосередніми учасниками ініціативи. Щоби не порушити загальний стиль, ми повинні були продумати, як інтегрувати відео в анімаційний ролик.
Зйомка
У грудні 2019 р. ми провели зйомки інтерв’ю з трьома героями ролика в студії «Диваки продакшн». Знімали на хромакеї, щоби потім легко звести відео коментарі з анімацією.
Постпродакшн
У січні 2020 року вся команда працювала над монтажем та анімацією.
Ми підібрали кольорову гаму, розробили стиль ролика, персонажів і локації, а також — елементи графіки та інфографіки.
Найцікавішими були експерименти щодо інтеграції живих коментарів у персонажну анімацію. І нам це вдалося!
РЕЗУЛЬТАТ
Клієнт отримав дві мовні версії довгого й короткого ролика.
Ми вдячні DiXi Group за цікавий проєкт, який відкрив для нас нові творчі рішення. І раді, що завдяки нашим роликам про ініціативу дізнається все більше людей.
Якщо Вам потрібен відеоролик «під ключ», ми охоче втілимо і Ваш проєкт.
Тисніть на кнопку