КЛІЄНТ 

ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА – надійний і довірений постачальник понад 200 видів харчових і фармацевтичних інгредієнтів, субстанцій і товарів для В2В ринку в Україні та СНД.

ЗАВДАННЯ

Компанія “Феліцата Україна” прийняла рішення створити рекламний ролик про дієтичну добавку власного виробництва “Мідофенак”

Основне завдання – презентація продукту як новинки на ринку. У короткому ролику потрібно було розказати, як діє добавка та підвищити лояльність до продукту в аптекарів.

Ролик планували використовувати на Youtube і на ТБ. 

Стиль: ігрове відео з акторами. 

Тривалість: 15 сек.

Цільова аудиторія: 35+ 

РЕАЛІЗАЦІЯ

Препродакшн

Важливо було за 15 секунд розказати про продукт, його дію, зобразити упаковку і загалом залишити позитивні враження від продукту.

Щоб показати силу препарату, ми запропонували кілька сюжетів на вибір. Кожен із них розповідав успішну історію або побутові ситуації, в яких люди за 50 продовжують вести активний спосіб життя завдяки Мідофенаку.

Історія “Найкращий дідусь”, яку обрали Замовники, – це про тих дідусів та бабусь, які на одній хвилі з онуками. А 15-секундний ролик – найкращий формат, який дозволяє пережити цю динаміку в стислому хронометражі.

Подача. Динаміка і Комфорт. 

15-секундний ролик диктував свою подачу. Короткі сцени з динамічними кадрами ми запропонували реалізувати “рухомими камерами”, які ніби повторюють рух і динаміку головних героїв. 

Також важливо було показати атмосферу, емоцію, азарт, який охоплює головних героїв. Що для дідуся активний рух? Це вміння проводити весело час з онуками, приносити комусь радість, бути активним і ПОТРІБНИМ. 

Ці всі відчуття дає Мідофенак, забезпечуючи активність суглобів і комфорт. 

Комфорт ми вирішили передати “домашністю”. Затишна кухня,  тапочки, мука злітає і чарівним пилом сідає на золотисте волосся “мімішної” дівчинки. 

Кастинг. Локація. Аніматик. 

Ми провели кастинг акторів. І підібрали ідеальну локацію. 

Для зйомки пошили на замовлення два фартушки в кольорі бренда – для дідуся та онуки. 

Щоб не проґавити нічого на зйомці, зробили “студійний аніматик” і змонтували чорнову версію ролика. Це допомогло нам вловити динаміку камери і рухів акторів, які повинні були ідеально лягти в такий обмежений часом ролик. Тут кожна секунда, кожен кадр – на вагу золота. 

Зйомка

Ця активна парочка, Євген Муравйов і Ніколь, зробила наш день на зйомці ?. Вони бігали, танцювали, перекидались, дуріли, співали, сміялись, кидались мукою і просто професійно грали в кадрі.

День видався похмурим і це дозволило не налягати на відтінювачі в локації з величезним вікном. Ідеальне світло ми забезпечили освітлювальним  обладнанням. 

Чітко за КПП (календарно-постановним планом) ми зняли всі сцени і навіть зробили фотосесію з героями та рекламованим продуктом. 

Зйомка була ідеальною. Локація, команда, актори – все, як завжди, найкраще. 

Ретельна підготовка на препродакшні дозволили легко провести зйомку і надалі без зайвих питань змонтувати рекламний ролик. 

Постпродакшн

Дикторська озвучка і динамічний трек. Монтаж за вже зробленим напередодні аніматиком. Корекція кольору. 3D графіка, яка наочно демонструвала дію продукту. 

РЕЗУЛЬТАТ

Клієнт отримав рекламний ролик і фото для рекламних презентацій.

Ми раді, що наша робота сподобалася Замовникам і вже маємо задумки до нових рекламних роликів 😉

Вам також буде цікаво